Dagen efter alla hjärtans dag

Välkommen tillbaka till livet rebecka.
Min dator är ej vid liv (igen..borde göra något åt saken for real, snart..) så ja, därav så blir det inge mycket skrivet från min sida, icket icket.

Det var ju iallafall alla hjärtans dag igår om det nu finns nån liten stackare som råkar läsa min blogg som inte var medveten om det så då vet den det nu iallafall. Alla hjärtans dag, ja, vad ska jag säga. Jag tycker inget speciellt om den dagen egentligen. Visst lite fint är det väl egentligen men alltså ja, jag har som delade känslor. Fast det kanske mest beror på att jag som aldrig riktigt har "firat" den så jag vet kanske inte vad jag missar? eller? jag vet inte. Spelar ändå ingen större roll för min del. Jag är glad ändå, var med albin och där är jag nöjd. Punkt.


Idag gör jag inte mycket alls, har en sån dag då jag helst bara skulle vilja dö. Allting är fel och bara ja, ingen vidare dag iallafall.
Stänger nog in mig själv resten av kvällen för min omgivnings bästa. Då vet ni vart ni har mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0