And here wo go again

Av någon okänd anledning så vaknade jag sjungades "godmorgon världens säg vad som står på jag tror jag drömt och svävat i det blå.." efter att ha drömt att jag dödat ekorrar hela natten...!

För stunden väntar jag på att sofie ska ringa så att det blir nån ordning på dagen!
Hade iallafall en grym kväll igår om jag får säga det själv! Får hoppas att denna kväll blir minst lika bra.

Och imorgon är det dags...att åka snowboard!!! Ord kan inte beskriva hur mycket jag har längtat att få ha båda fötterna fastspända på en bräda och bara åka och höra luften swischa förbi, höra hur brädan svänger och aaah allting!!! Och läget blir ännu bättre då Sofie hänger med, Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0