Alla barnen åkte kälke, utom Bob..

Nej nu satan har det varit nog med deppande på denna blogg, no more, no more. And that's how it's done.

Sitter på skolan, ska jobba, men har inget att jobba med, bara trevligheter liksom. Har köpt 40 patroner (som Fanny nämde i sitt inlägg) idag, men inte till mig själv. För jag hatar nämligen dom (visst, jag har inte smakat, menmen..) Nej, faktiskt så köpte jag dom och gav dom sedan till Fannny som ju fyller år.  Det var ju gullig gjort av oss tyckte jag (för det var från Sofie och Alex med) och ja, bättre present kan man ju inte förvända sig av 3 kvinnor fattiga som kyrkråttor. Nej det kan man inte. Men snällt vare allt!



Helt sjukt, lektionen slutar om en jävla halvtimme, jag skulle lika bra kunna sluta nu egentligen...hm, nåt att fundera på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0