Vars är min tröja???

AAAAH!! Alltså det är inte sant!! Här struttar jag runt i mitt hem utan kläder för den tröjan jag vill ha, som jag har planerat att ha är spårlöst försvunnen!! Jag förstår inte! Ändå har jag städat rummet men inte ett spår efter den... Visst är det typiskt att saker alltid ska försvinna precis när man behöver dem. Fast det beror väl kanske lite på att det är då man söker dem och så känns det som att man har sett dem nyss för man har inte letat förrän dem är borta... Men va fan!! Vad ska jag nu ha på mig?? Måste ju börja om från noll nu och det har jag inte tid med... argh!!!

Gjorde en liten detektiv sökning och kollade min webbkamera, tänkte att eftersom att jag tar kort iprincip varje dag så ser jag ju när jag hade den senast. Fick då veta att jag senast hade den på den 30 november. Men inte hjälpte det...
Förbannat alltså....

Kommentarer
Postat av: elin

tack rebecka, du är himla fin! vi borde verkligen hitta på något i veckan!!

2011-12-18 @ 21:27:11
URL: http://elinnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0