Sjuhundratrettio dagar

Idag har jag nog hunnit med det mesta, det mesta utom att blogga. Även fast jag hade det inplanerat så hanns det inte med, så kan det gå. Imorgon är iallafall kanske en av de mysigaste dagarna på hela året enligt mig, lucia. Jag tycker så otroligt mycket om att kolla på lucia tåg och det har jag alltid gjort! När jag var blott 2,3 år så spelade mamma och pappa in luciatåget på TV. Det skulle de inte ha gjort.. jag kollade nämligen på det bandet året runt. Vinter, vår, sommar, höst, alltid! Så det tycker jag om, otroligt mysigt som sagt! Men innan det blir tal om att kolla på något lucia tåg så ska jag lucia vaka. Kan bli intressant med tanke på att jag är tröttare än jag varit på länge trots att jag tog en sovmorgon imorse...

Lucia4-718507_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0