Om det är till någon hjälp så tänker jag på dig

Hejhejhallå!
Länge sedan jag använde den hälsningsfrasen tror jag. Använde den flitigt way back in time när det var crabcake bloggen som gällde då allt vi skrev var inspirerat av Bert Ljung. Saknar den tiden och den bloggen lite då och då, varje inlägg var som en saga nästan. Oj vad vi gick in för att skriva, kanske inte så ofta men att faktiskt ha nånting kul att skriva iallafall, det var vi duktiga på! Till skillnad från nu då jag skriver nånting som inte är mycket mer intressant än innehållet i mina fickor (dvs ingenting) 

Och självklart har jag precis något sådant icke intressant att berätta idag. Vad tror ni jag ska göra? Plugga förstås.. har prov imorn och det verkar otroligt svårt och jag har inte ens öppnat boken ännu. Som vanligt med andra ord. Får försöka ta fram min kreativitet och skriva lite låtar av skiten så ska det nog sluta bra ändå hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0