Nu får det räcka!

Har just avslutat pluggande med ett samtal med Jesper och nu känner jag att det är hög tid att sova! Har gått omkring som en levande död idag och råkat somna mitt i samtal och så. Tex så satt vi några och pratade och jag kände mig fullt vid medvetande tills jag kände att samtals ämnet blev lite konstigt så jag var tvungen att fråga:

"sa du nyss att om man stoppar vinkorkar i ketchup flaskor så håller ketchupen längre?"

Fick inte många rätt där inte...sanningen var att hon hade pratat om sin sköldpadda och om dess hårda skal eller nånting liknade. Tänk så det kan gå. Så lite sömn skulle sannerligen inte sitta fel för både kropp och själ. Förhoppningsvis hjärna också, hoppas att den kan plugga lite själv medans jag sover. Godnatt på er alla, kram! ♥
Snälla tomten låt det ligga en kamera i ett av mina paket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0