Mitt i julenatten

God jul på er alla! Okej, inte helt rättvist tycker jag. Har aldrig riktigt gillat det där med att det blir nästa dag direkt efter klockan 12 (undantag för nyårs) men annars så tycker jag oftast att det bara känns konstigt för, för mig är det inte nästa dag förrän jag har sovit och vaknat (undantag om jag är vaken hela natten men då räknas det typ ändå inte påriktigt förrän efter typ 7) Inte så att jag blir irriterad på alla som skriver "god jul" på facebook eller så, bara det att inte känns riktigt på samma sätt för mig en minut över 12. Därför brukar jag inte vilja vara vaken över tolvslaget på speciella dagar. Men det blir ju inte alltid som man vill. Ska iallafall dra mig mot sängen. Blir nämligen tidigt morgon imorgon (redan klockan 7 för min del tror jag om jag ska hinna...) eftersom att vi ska äta julfrukost med Sofia och hennes familj klockan 9 om jag inte minns fel..? Jättemysigt tycker jag. Men mindre mysigt om jag inte är pigg. Är ju trots allt en stor dag imorn och äntligen har jag julkänlsa så det sprätter om det. Som en litet barn!



Har förresten sett denna film just med mamma och bror. Älskar barnen. PRECIS så ska mina barn också vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0