Min vanliga fredags syssla...

...städa! I min familj har vi alltid städat på fredagar (tror jag) för att det ska vara fint inför helgen och jag lever lite kvar i den filosofin. Kan som inte tänka mig att spendera hela min helg med ett stökigt rum, det är mer än mitt psyke klarar (även fast jag utsätter den för det då och då när jag är liiite för lat) På veckan bryr jag mig inte lika mycket för då är iprincip allt jag gör i mitt rum att sova så vem bryr sig då egentligen? Inte jag iallafall. Så städa ska jag göra sen ska jag slänga mig in i duschen och köra en total makeover på mig själv!! Särskilt mina hårstrån behöver en omgång. Det hänger så livlöst förtillfället så jag får nästan lust att ringa 112 eller köra mun-mot-mun metoden får att skaka liv i dem igen. 
Har ingenting med resten av inlägget att göra men jag gillar bilden och den kvällen hade jag lite finare hår än nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0