Lite kvällsirritationer!!

Min mobil verkar (som alla mina andra mobiler) ha fått ett oförklarligt fel. Kan inte kolla meddelanden osv.. Konstigt det där för jag är suuper rädd om mina mobiler just för att jag inte vill att de ska gå sönder. Hatar nämligen att lägga ut pengar på mobil, verkligen hatar. Vet inte varför, det bara är så. Så jag är rädd om dem, tappar sällan ner dom, putsar och läser en godnattsaga och pussar godnatt varje kväll, men ändå vill dom inte lyda. Det är då jag tar till våld och slår dom i skallen och gud vet vars (det gör även alla som umgås med mig rätt ofta eftersom att dom får bevittna det varje gång min mobil inte lyder) Ska nog köra en mobil strejk! Fast det skulle jag aldrig klara. Får blinka med ögonfransarna framför mor och far och hoppas att dom vill tomma sina plånböcker istället! 

Skitsak! ARGH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0