Lämnar Skellefteå!

Jag verkar gilla att gå upp tidigt på lördagar, två dagar i rad vad händer?? Jo det är ju så att jag har ett liten mission att ta tag i idag, så klockan 9.15 flyger jag till Stockholm för lite mission, fotbollstittande, bekant träffande och förhoppningsvis lite shopping om det hinns med det tror jag väl ändå. Även om det mest kommer bli julklappar i sånna fall, ligger lite efter på den fronten. Men det är ju kul att slippa köpa i Skellefteå så det blir bra. Men nu måste jag skynda mig att trycka i mig lite frukost, annars kommer det här aldrig sluta väl..

Och som ni säkert förstår så kommer bloggen stå lite stilla tills på söndag då jag kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0