Kvällsbabbel

Är så förbannat mörkt här inne och jag är waaaay to lat för att tända någon lampa. Jag är också waaay to lat för att ta nya bilder fast det ser ut som att jag putar med läpparna som värsta ankan. Eller gör jag kanske det? Tänk om det bor en liten fjortis inom mig? *drar efter andan* Nähä, inte vad jag vet iallafall. Nog om det. 

Blek som en fis är jag iallafall också och skulle behöva ändra hudfärg ett par nyanser brunare. Snälla tomten...? Tur att det finns lite hjälpmedel (brun utan sol*) för de som orkar smörja in sig. Själv är jag aningens lat men gör ett par försök då och då. BAH! Åh det blev bara en massa skitsnack nu, ska sluta. Har ändå inget vettigt att säga. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0