Julmiddag!

Idag träffade jag som sagt Sofie. Även Fanny och Alexandra men inte lika länge. Och nu kommer jag inte se bruden förrän i mars eller nånting sånt. Kan inte beskriva med ord hur dåligt det känns... Tur att jag kunde träffa henne idag iallafall och det gjorde att vi också, för första gången någonsin tror jag, lyckades gå in i bussen i rätt ordning (dvs att hon går in först så att hon hamnar längst in på sätet) Det lyckas nämligen alltid bli så att jag går in först och när vi ska sätta oss inser vi att hon borde sitta längst in eftersom att hon ska av senare. Så då får vi blockera gången ens stund innan vi sitter rätt. Men idag blev det alltså rätt ordning av sig själv. Vi lyckades! På sista chansen för iår. Yey! 

Nu ska jag göra mig redo för ännu en julmiddag... suck. Vi brukar alltid varje år några dagar efter jul äta julfrukost med mina kusiner och ett par tremeningar. Men iår är det utbytt till julmiddag istället. Men nog ska det gå bra, det är trots allt bara att tugga och svälja. Nä, riktigt så hemskt är det inte. Hoppas bara att det finns någon annan gröt till mig eftersom att jag inte äter risgrynsgröt. Annars har vi ett problem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0