Jag är en usel pluggerska...

Det går inte bra alls det här och jag kan inte bestämma om det är min hjärna, min ork eller böckerna som det är fel på. Kanske är det allting, men jag skyller på böckerna! Tack och lov har jag lyckats få mamma att hjälpa mig så nu finns det iallafall någon här som ser till att jag faktiskt gör det jag ska och inte somnar på böckerna istället (...) Så nu hoppas jag att min hjärna ska bli fullproppad med användbar information inför provet imorgon. Det bästa vore förstås om jag gjorde en låt av skiten (ursäkta att jag tjatar om det) för då sitter det ju verkligen där det ska (i hjärnan) men idag hade jag verkligen ont om kreativitet och hittade ingen låt alls att använda. Finns inte mycket att göra då. Får forsätta plugga på det gamla hederliga viset istället! 

Från en dag då naturkunskapen var liite roligare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0