Hemma igen!

Äntligen! Jag är så otroligt trött så jag vet varken ut eller in. Men en sak vet jag och det är att jag har haft en helt underbar julafton. Vi var ju som sagt hos mormor, för sista året någonsin eftersom att hon flyttar i mars vilket jag tycker är väldigt tråkigt, har ju som så många minnen i det huset hon har nu. + att det är det absolut bästa stället att fira jul på. Blir aldrig riktigt samma känsla någon annanstans. Så jag är glad att vi var där det sista möjliga året.

En av alla tusen fika stunder. Verkligen helt otroligt vad mycket man stoppar i sig när det är jul.

Ville ha ett kort på mig själv i en julgranskula. Hehe.

David som letar efter någon julklapp..?

Och såhär löste jag situationen med tomtepyjamas tröjan. Helt okej ändå tycker jag. Lite olikt mig men det gick finfint!
Vi tänkte ta lite fina bilder. Den här blev dock bara läskig...
Och när kvällen kom så blev det hela tomtepyjamasen. Det visade sig vara bland det skönaste jag haft på mig!
p.s blev lite skumt ljus på bilden som ni ser
Och kvällen avslutades med Ensam hemma 4 (?) i någon slags hemmagjord bio salong. 


Och idag har vi öppnat mer paket...
....samt spelat Kina Schack hos farmor och farfar. 

Och slutligen, om ni inte redan listat ut det, vill jag bara meddela att jag nu mera har en kamera och det känns såhääääääääääääääääääär bra! Precis en sån som jag ville ha. En lagom stor, lagom bra, lagom enkel och svart kamera. Kunde inte bli bättre enligt mig, för en fotograf har jag aldrig varit, kommer aldrig att bli. Nej, det här är precis mitt race!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0