Godmorgon med lockar i håret!

Nu är vi återigen uppe med tuppen. Vilket gör oss till paret som aldrig sover. Nä, inte riktigt så är det. Vi ska nämligen fly fältet och fara på lite mer spännande äventyr än att ligga här och se på Nalle Puh (vilket iof är rätt mysigt) Jag har även hunnit locka håret med en locktång jag fick av Albin. OHERRE VILKA LOCKAR DET BLEV! Känner mig nästan som om jag springer runt i afro, vilket i sin tur känns rätt ovant på två olika vis. 1. Att jag aldrig brukar kunna få sådana lockar i håret. 2. För att jag föddes med onaturligt rakt hår.

Men nu får jag alltså testa att ha lockar och jag stormtrivs. Ska bara vänja mig lite mer först.


Här är då locktången själv i egen hög person. OBH nordica artist beach curl är dess stolta namn. Extra plus att man får med en annorlunda vante som får en att se ut/vara en superhjälte! Inget skämt, för de ser lite superhjälte aktiga ut sen kan man inte bränna sig om man har på dem. Det är lite superhjälte varning måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0