Godmorgon igen (på riktigt denna gång)

Efter ett par timmar sovade i sängen så kände jag att nu är det dags att göra något vettigt. Så jag ska börja med att koka ihop någon smarrig lunch. Skrattade gott när jag såg vilken mat som serveras på skolan idag Pontus Morfars Gryta, hahaha vilket namn! Men namnet avgör inte smaken. Så jag får fråga mina bröder om det var gott eller inte. 

Sen har jag faktiskt lite plugg som jag måste ta itu med innan jag riktigt kan njuta av lovet fullt ut... suck. Men måste man så måste man och det är lika bra att få det gjort så snabbt som möjligt. Vill ju inte ha det ogjort när lovet snart är slut.
Hehe sen kände jag ju att jag måste lägga ut min gamla "jullovs-bild" börjar nästan kännas som en lite tradition det med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0