God morgon

Eller egentligen kanske jag borde säga dålig morgon. Hade nämligen inte mycket mer att välja på än att stanna hemma. Ursh! Inte kul alls, sen blir det inte roligare av att Albin den lilla jäkeln har bytt lösenord på datorn så inte kan jag blogga därifrån, eller se film eller nånting annat kul av allt man kan göra vid en dator. Och inte orkar jag gå och ta en buss hem heller.. Jag är fast här. Ensam. Med endast en mobil. Eller ok, två mobiler, Albins laddar nämligen så inte kan jag smsa och fråga om lösenordet heller... Ska nog ta hans mobil och spela spel istället. Det kan jag vara värd. Fast först lite sömn...

Kommentarer
Postat av: Jåsse

Ooooh, tacktack, för mina naglar ser tamefan förjävliga ut... shiet alltsåå.. menmen, då får jag sticka på stan och kolla lite :D nice!



Okej, ska hålla utkik, för skulle vilja testa något eftersom mina läppar är tråkiga HAHA

2011-12-20 @ 12:38:25
URL: http://norrlandsstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0