Glittrigare glimm och grötigare rim

Idag återfick jag julkänlsan en aning. Slog på julmusik i högsta musik och grundstädade vårat kök! Har ingen aning varför jag fick för mig att jag ville det men så blev det och ooooh vad fint det blev! Ny skrubbat kakel, srubbad diskbänk och "där man fyller vatten så man kan diska", tömd diskmaskin och fylld igen och massa sånt. Mamma var nära på att svimma av gjädje när hon såg resultatet. För ett finare kök har inte funnits hos familjen Wallgren på år och dagar.

Men för tillfället är det jag som håller på att svimma, började må illa, kalsvettas och bli yr igen... men jag ska ta en alvedon och super vila ett tag så ska det nog bli bra. Ska iväg en stund sen kommer Albin. Myyyys. Någon annan som är mysig är Sofie och hon var just här och vi satt och skrattade till gamla filmer, how I met your mother och tryckte lite skumtomtar som hon hade med sig. Mums. Gött att leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0