För en vecka sedan

Det slog mig just att för en vecka sen satt jag på O'learys i Stockholm och såg fotboll. Känns konstigt att det bara var en vecka sen samtidigt som det känns som att det var precis nyss jag gjorde det. En annan sak som slog mig ännu nyssare (ännu mer nyss) är att jag alltid, alltid utan undantag analyserar sånt där. "För en vecka sen.." "För en månad sen.." "Den här dagen för ett år sedan.." osv jag gör det så nära alltid man kan komma. Visserligen inte varje dag och om varje händelse men när det liksom är något speciellt som sätter sig i mitt minne, då kommenterar jag, eller iallafall så tänker jag att "Idag är det en vecka sen". Det har jag ärvt att pappa, det vet jag. För han gör det nämligen också. 

Så, för en vecka sedan åt jag pasta Alfredo (?), idag äter jag våfflor och det är ju inte helt fel det heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0