Finito!

Så var den sista julklappen inslagen och lagda undergranen och jag måste tillägga att jag nog aldrig, på flera flera år har varit så här tidigt klar med julklappar. Brukar alltid rusa ut den 22 och ha panik... det är iallafall så det känns. Men iår har jag inte stressat ett dugg! Det ända som är jobbigt nu med att vara klar är att mitt nyligen nystädade rum återigen är en enda stor röra. Måste städas, igen... Men vad gör man inte. 

Annars så mår jag inte så super idag, huvudet värker och jag känner mig helt slut och har ont i kroppen. Har väl dragit på mig någon julsjuka.... Ska försöka bota den lite grann innan jag far till Albin. Vill ju inte bli sjuk. 

En snygg sminkad tomte förra julen!

Kommentarer
Postat av: DESPERATA JOSSE

ASSSÅ REBECKA!!

Tipsa om nå bra lösnaglar och typ nå.. snyggt läppstift eller läppglans!!

2011-12-19 @ 21:56:43
URL: http://norrlandsstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0