En vacker stjärna lyst på himlen om natten

Idag sysselsätter jag mig med att ordna en julspellista åt mig själv (lite sent ut kanske, men men) Har varit lite för lat innan helt enkelt, men idag kände jag att det var dags eftersom att jag har tänkt slå i lite julklappar och så och då måste jag kunna få lyssna på julmusik så jag hade inget val helt enkelt. Men inte mig emot. 

Iallafall så är det lite extra spännande med ett paket som kommer behöva bli lite el speciale, ska bli som en liten uppfinning nästan. Kan inte förklara mer än så med risk att person som ska få paketet ska förstå något. Och det paketet måste även vara klart innan fyra idag så jag har aningens bråttom om jag ska lyckas lista ut hur jag ska ordna det. 

Mitt under paket utdelningen förra året. Tänk, om bara sex dagar är det dags igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0