De senaste dagarna

Fick feber och ont i huvudet från ingenstans mitt under julmiddagen. Typiskt... Har tagit alvedon nu iallafall så jag har orkat testa min nyårsklänning som tack och lov satt som den skulle. Kan andas utan att brösten trycks ihop. Tummen upp! Eller flera tummar upp, för att andas är ju viktigt! Nyårs känns äntligen bra och jag kan andas lugnt igen. Och nu hade jag tänkt visa lite vad jag har haft för mig dessa dagar då bloggen har stått still. Har ändå inte mycket annat på hjärtat. 

På juldags kvällen for jag till Albin och vi bytte hälften av julklapparna. Resten bytte vi nästa dag då vi var på hans andra julafton. Fick super fina saker! Tusen tack! Här glömde jag dock bort att jag hade en kamera så inga bilder togs tyvärr.. 
Tillbaka i stan så brände vi som sagt lite pengar. Jag blev bland annat ägare till en klocka vilket känns jätte bra. (förlåt för väldigt suddigt bild, märkte inget förrän nu..) Har inte ägt någon sen jag var 8. Den var då svart och röd. Nu är den lite finare måste jag säga.. sen beslöt vi att lägga allt vad julen heter bakom oss och köpte hamburgare till middag. Tror aldrig att jag har njutit så mycket av att äta förr. 
Och idag har jag som sagt träffat Sofie, Fanny och Alexandra. Då delade jag och Sofie bland annat på denna ljuva skapelse efter att redan ha ätit en med Fanny. Sen gick vi på stan en snabbis och jag fick min nyårsklänning, en ring bytt och två ansiktsmasker köpta. 

Nu ska jag vila min sjuka kropp och kanske se på någon film. Eller bara sova. Får se vilket som känns bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0