DAN FÖRE JULAFTON!!

Gooooodmorgon! Idag så spenderar jag större delen av min tid till att bli så julstämningsfull som möjligt. Började med att se julkalendrarna (alltså jag tycker det är så sjukt spännande den som går på tv!! Är som en litet barn när jag ser det!!) Sen har jag även kollat lite på julfilm medans jag åt en så julig frukost jag kunde åtsa komma (dvs varmchoklad med marsissar) och längre än så har jag inte hunnit... Men dagen har bara börjat. 

Ska hinna med att äta någon slags julmiddag hos farmor och farfar idag också. Och julstäda... det låter nästan som att våran familj inte gör annat än att städa. Någon som vill adoperad in i städfamiljen Wallgren? Nja... inte så frestande erbjudande kanske. Får hoppas att vi har lite mer liv än så iallafall. 

Sen ska jag även kolla om min tomtepyjamas går att göra fin på något sätt. Annars har vi ett problem och jag får improvisera. Men det har ju gått bra förr med mina improvisationer så jag håller tummarna.


Förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0