Dag 1 på jullovet!

Fantasifull rubrik, menmen. Har inte hunnit långt i livet denna dag. Jag har vaknat - sett julkalendern (både årets och Pelle såklart!) - druckit varm choklad med marshmallows - gett Albin chokladbiten i lucka nr 22 - följt Albin till bussen. Och nu ska jag fixa till mig en aning, ringa Fanny en super snabbis och sen invänta skjuts. 

En mycket detaljrik beskrivning på min morgon och det känns som att jag skulle kunna fortsätta hela dagen med detta. Dock borde jag börja avrunda om jag ska ha minsta chans att hinna med mina närmsta framtidsplaner. Hör av mig när jag kommer hem istället. Deal? Goooooood. 

I brist på annat, en liten bild på när vi just klätt våran gran. Hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0