Back in town!

Nu har det stått stilla på bloggen alltför länge. Tack och lov är jag hemma (eller vid en dator iallafall) igen så nu blir det andra bullar! Vi ska strax ner på stan och bränna lite pengar men först ska Albin byta TV och då passar jag på att sova en stund. För jag är så fruktansvärt trött, fastän jag har sovit som en prinsessa utan ärta och även tagit mig en powernap i bilen på väg tillbaka. Ska bara glufsa i mig ytterligare några av världens bästa godis kombination sen är det godnatt för en stund. Hoppas att ni har haft ett bra dygn utan mig, för själv har jag haft det toppen!

Har sagt det förr men det tåls att säga igen: 2 choklad bitar+en blå flaska. Lägg flaskan emellan chokladen, bit av korken (inget måste) och stoppa sedan in allt i munnen. Tugga och njuuuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0