ÄNTLIGEN hemma!

Pyh! Det var sannerligen på tiden att jag fick pusta ut i min egen säng i mitt eget hem. Har gått på hel spänn och varit super nervös hela dagen. Vi har haft föreställningar hela dagen och under de få lektioner vi hade så fick jag helt plötsligt lov att redovisa med Matilda utan att ens veta om att jag skulle så det var bara att improvisera. Allt har gått bra iallafall men jag är djuuuriskt trött och vill verkligen bara sova, sova och sova lite till, men icket. Jag har en feeet bok att läsa och en ännu en text att lära mig innan helgen, ujuj, jag kommer gå sönder snart. 

Men det slutar inte där heller, jag håller att få kanske den största finnen i min livshistoria och det gör så ont så jag kan knappt le... jag har alltid haft hyffsat okej hy i hela mitt liv så så fort någon börjar puta ut i mitt ansikte som inte ska det får jag ren panik! Och nu är det värre än någonsin... inte lätt att leva. Men trots att allt är som det är så är jag ändå glad, riktigt glad faktiskt. Vet inte varför, livet leker helt enkelt! 


Storleken på boken...
Mitt mående...
...i många...

...olika....
...uttryck! 

NU> läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0