Alla vill till himlen men få vill ju dö

Blev så glad när jag klev in genom ytterdörren och möttes av musik, och en glad Jonas som säger "jag vet inte varför men jag är jätteglad idag!". Har iallafall haft en fartfylld morgon följt av en trevlig dag. Väcktes kring halv 10 av ett telefonsamtal vilket var bra eftersom att jag lovat att fara till Fanny med helt glömt bort att ställa väckaren. Sedan vandrade jag runt i tron om att jag hade mycket tid men icket. Insåg att min hjärna var en timme för senad så det blev en snabb påklädning och frukost ätning innan jag rusade ner till bussen 10 i 11 och hann! 

Sen har jag alltså umgåtts med Fanny framtills nu (minus de tider som jag suttit på en buss såklart) och det är ju alltid lika trevligt! Ikväll vankas det god mat tror jag, eftersom att vi får finbeskök. Några vänner till familjen från Stockholm befinner sig i den norra delen av Sverige och det är ju kul. Ska bara se till att städa undan lite i mitt rum så är jag redo! 

Byta kläder borde jag nog också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0