You know it all, and then this..?

Näst sista dagen på augusti idag, for your information. Har börjat ge upp hoppet om att få återse min dator igen..sörjer varje dag...typ. Men som tur är har jag annat som får mig att tänka gladare tankar. Bland annat flickan på bilden ovan, som ofta får mig att le några extra gånger på skolan. Otroligt hur glad man kan bli av en annan människas leende. Tack Lovisa!

 

Nu har jag tänkt ge mina naglar en omgång som dom sent ska glömma, har gått och kastat onda blickar på dom hela dagen och smyghatat mig själv för att jag inte ägnat dom minsta tanke de senaste dagarna (utom elaka tankar istället för omsorg) så nu ska det ske, och det rejält! Sen får vi se vad som händer när det är klart! (haha, vad som händer när jag är klar! den var till dig Sofie♥)

Nog med svammel, dags att göra nytta. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0