tur att jag var söt!

kan inte förstå att jag faktiskt visar dessa bilder.. dom var ju egentligen tänkta att vara gömda bakom varandra tills jorden gick under och aldrig någonsin visas för omvärlden. sen valde jag att titta lite nyss och kände att jag nog faktiskt var tvungen. hade inget bättre att skriva om så ja, nu får ni kolla och skratta. tur att man aldrig slutar förändras iallafall..

förövrigt kan jag inte riktigt släppa hur sjukt onormalt ljusa ögonbryn jag har!!!! (förutom på senaste bilden då dom är målade såklart) helt sjukt alltså, och det har jag funderat på hela livet hur det kommer sig att jag med mitt mörka hår fick genomskinligt ljusa ögonbryn? finner ingen logik...
aja, nog funderat. nu ska jag sova och vakna redo och glad för en lite tripp till ume med min klass, godnatt!

Kommentarer
Postat av: josse

du har alltid varit söt :)<3

2010-10-20 @ 22:56:03
URL: http://generalpancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0