SOFIE

NU ÄR SOFIE OFFICIELLT HEMMA!!!!


överraskningen var ju då att jag, fanny och alexandra for och mötte en ovetandes sofie på flygplatsen
för att sedan kidnappa henne till monaco där vi langade fram present och bjöd henne på middag och ja,
tog igen all förlorad skolluch-prat tid som vi gått miste om medans hon levt livet i london!





haha, tyckte det var lite kul att när min kjäft hade tystnat hade alexandra i princip ätit klart och jag hade
hunnit plocka bort oönskade grönsaker samt svalt kanske en kyckling bit, haha crazy vad jag måste ha
pratat eftersom att fanny i princip också hade ätit klart..aja, så går det väl när man har mycket på hjärtat.



                                                      så ja, välkommen hem sofie!
det var iallafall en great kväll tycker jag, och ja, inte vart det sämre av att waka waka spelades just
när vi skulle fara, liksom pricken över iet. så bättre kunde det inte avslutas tycker jag, haha!

nu ska jag sova och ladda om inför en dag som bonde..?! känns ju helt underbart kul, verkligen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0