shake that ass bitch!!

ovanstående låt har jag och alexandra diskret "rockat" loss till mer eller mindre hela tagen. hypercoolt!

iallafall så var jag på skolan till jag slutade, helt sant. sedan trängde jag mig lite egoistiskt (...) in i bussen och fick mig därav en sittplats, kanske inte det snällaste jag gjort i mitt liv, men man kan ju inte vara snäll alla gånger. sen var jag akuttvungen att köpa mig lite nytt smink, jag svär akut! och när det sedan var gjort så ja, var jag med alex och oscar tills jag var tvungen att dra på möte och for sen tillbaka och åt middag från korvivars med dom, och markus som anlänt. blablablablabla... fy så drygt. sånna här saker orkar ju ingen normal människa läsa..? eller? aja, det är inge vidare kul att skriva iallafall så. har inget vidare roligt att berätta heller...fast jo!

en gubbe stannade, spärrade min väg och spände blicken i mig och jag vart livrädd på insidan men spelade stentuff på utsidan och kollade tillbaka, varpå gubben neg, (?????????) ja ni hörde rätt neg. n-e-g, NEG. och som om inte det var nog knasigt så lyfter han hade och gör en honör och mullrar fram ett "hallå!" jag som blivit helt i chock tillstånd av hans minst sagt annorlunde beteende andas ut "heeeeeeeeeeeeeeeej". sedan marcherade han rakt förbi mig och i mitt sinne skrattade, men utanpå var jag livrädd att han skulle komma tillbaka och knivhugga mig eller nåt...!



i brist på andra bilder så visar jag lite bilder från när vi fikade igår, supertrevligt vare!

nu väntar två av mina närmsta vänner på mig, herr tandborste och fru tandkräm. sen tänkte jag ta och besöka familjen säng. känns som ett bra avslut på en grym dag! tack alla som medverkat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0