planer för imorgon

har just pratat med fanny i telefon, kollat lite buss och flygtider för imorn. ÅH vad kul det ska bli!!
funderar på om jag vågar ta risken att berätta vad vi har tänkt göra eller om det finns en risk att sofie läser
detta..? tror dock att den chansen är så minimal att det knappt ens existerar. men jag vågar inte ta risken, tyvärr.
men imorn kan inget hindra mig från att berätta!!!

iallafall så har jag umgåtts med benne och toni ikväll, tills att dom skulle göra nåt
som jag inte hann uppfatta vad det var för det vart så bråttom för mig att hinna med bussen,
hann iallafall. men jag trodde ett tag att bussen inte skulle se mig där jag stod och smälte in i
det mörka vädret på vägkanten. hade det hänt hade jag nog med största sannorlighet
våldgästat oscar. men bussen såg mig mot alla odds,
mitt aniske måste ha fungerat som reflex eller nånting!

iallafall så kan jag berätta för alla som bryr sig att jag nu, tack vare benne har en helt egen spotifyanvändare!
äntligen! som jag har längtat efter den här dagen, jag har lidigt alltför länge av att dela med resterande
familjemedlemmar, det orsakar bara onödiga bråk när alla vill lyssna samtidigt. men nu är en person ute ur
bilden och ja, ord kan inte beskriva hur bra det känns!

så nu håller jag bara på att leta reda på låtar som jag vill lyssna på, vilket inte är det lättaste!
ska försöka somna snart också, kan ju inte vara trött imorgon, det vore ju för illa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0