pappa nyss

jag och jonas sitter vid datorn och pappa kommer in och får syn på denna bild


sekunden efter viker han sig dubbel och skrattar och jonas frågar vad är det som är så kul? varpå pappa svarar ja men tänk dig om du skulle möta den där personen (han själv) i en mörkgränd, du skulle ju få mardrömmar för livet! vilken dåre skulle man ju tänka! så groteskt ful...
han lunkar sedan ut ur rummet småskrattades för sig själv varpå jag och jonas brister ut i ett skratt som hållit i sig fram tills nu när pappa kommer in med vad jag tror mig vara ett par gigantiska sockar och frågar vad det är. det visar sig vara ett par avklippta leggings. pappa lämnar rummet med en minst sagt förbryllad min..

ibland kan pappa verkligen få mig och min bror att le. tack för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0