pain in the... heart?

hur fan kan nåt bra göra så jäkla ont? jag förstår inte logiken..
Det är som att du skulle få en resa men det känns som att den egentligen kommer hugga huvudet av dig
Som att nån frivilligt skulle massera din rygg och det känns som att det egentligen kommer dekorera din rygg med massa spikar, nålar och knivar
Som att nån vill ge dig vad som helst och det känns som att den då kommer ge dig en ticket raka vägen till helvettet.

okej, nu vet jag inte längre vad jag pratar om, jag tappade helt fokus på det jag skulle ha fokus på. iallafall så förstår jag inte hur nånting bra kan kännas så fucking dåligt mitt i allt bra, så dåligt att du bara vill skära ut ditt hjärta, dina lungor och din hjärna och sälja på blocket för en extremt liten summa pengar...

nog med svamel, godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0