okej, jag ljög..

jag somnade inte alls, jag är fortfarande vaken..tyvärr.
fick lite saker att tänka på bara och ja, då är det onekligen svårt att sova...


jag tror ärligt att jag gör rätt i att bara sluta tänka, jag blir ändå inte klokare av det..tyvärr. tvärtom faktiskt.
så det är lika bra att jag bara lägger ner funderingarna och låta svaren komma av sig själv och istället unna mig en skönhetssömn utan dess like! kändes inte helt fel, MEN jag har nu kommit till det statiet av natten då jag blir hungrig...fast nej, kändes på tok för jobbigt att resa sig och vandra alla långa metrar till köket och utöver det anstränga alla muskler och fixa..mat? nejnejnej, kommer inte ske. jag ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0