NATT

jag och fanny har sannerligen hunnit med mycket ikväll kan man lugnt säga! men nu sitter vi båda här och ser
lagomt pigga  ut, faktum är att jag faktiskt tror att fanny somnade för bara någon sekund sen. lyckat!
vi som skulle skriva ett helt kärleks inlägg till ingen mindre än..

paolo roberto



vi var iallafall enade om att våran framtida man mer än gärna skulle få se ut som han
inget vi skulle tacka nej till direkt, verkligen inte!

men nu sover iallafall fanny som en stock, har på lite anonyma sätt försökt väcka henne men hon förblir
sovandes, hon sa tidigare ikväll "rebecka, din säng är farlig..man kan inte hålla sig vaken i den.."
hon själv är just ett levade bevis på detta. funderar på att ta en sovbild på henne eftersom att hon raderade
den jag redan hade mot min vilja så nu är jag utan sovbild på fanny...känns lika tomt och ensamt som om jag
bara skulle ha en enda sock på mig, riktigt tomt med andra ord.

iallafall, kan ju i brist på annat berätta lite kort om kvällen innan detta inlägg blir så långt att det skulle kunna
sträcka sig runt jorden, men det är nog en bra bit kvar tills dess hoppas jag!
iallafall så körde vi (jag) arnorld mto atorp strax innan nio. vi mötte matilda, rasmus, per, nils och oskar och
sen for vi till bowlingkompaniet som jag tror att det heter, men är långt ifrån helt säker på det!
sen när det var klart, kring elva ungefär så drog jag och fanny på en verkligt spännade moppe tur till morön
där vi träffade benne och lite andra människor. sen när dom började dra sig mot stan så drog vi oss till statoil.

jag svär att det var roligare än det låter!!
visar iallafall bilder imorn, nu ska jag antingen väcka fanny eller så följer jag i hennes fotspår och sover jag med.
godnatt!


Kommentarer
Postat av: akoss

paolo roberto är min

2010-10-03 @ 23:07:12
URL: http://amandaawsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0