min morgon:

jag har haft en sån underbar morgon alltså!

jag vaknade och suckade "fan" för jag var helt övertygad om att klockan var 20 över 7 (!!) turligt nog var den inte det

• var nära att välja mitt glas, iprincip varje gång jag rörde på mig

  tappade ner smörkvinen på golver..

• så när jag skulle torka upp det så tappar jag hela papperhållaren mitt på bordet = att min sked och osthyveln flyger upp åt alla möjliga håll! och osten blir bara mosad och tallriken tippar

så långt har jag hunnit denna morgon och nu ska jag hinna med bussen som går om..tio min. lär ju gå bra tror jag! vad är det man brukar säga...nu kan det bara bli bätte!


jag funderar på om jag borde varna folk i min omgivning för mig själv, kan vara så att jag har vaknat på fel sidan idag, för jag är verkligen inte på bra humör känner jag, fast som sagt, nu kan det bara bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0