matilda andersson

om du nu läser detta så ska du bara veta att jag just nu insåg att jag saknar dig!

började som bara tänka på det.

iallafall så sitter jag nu här och har hyffast nyligt kommit hem från stan där det vankades fika med mina 3 små gulkorn, hihi. nämen jag fanny sofie och alexandra fikade och ja, super trevligt var det!

dagen annars då, tja, fick mitt första ig, kände mig som fel slags etta, alltså jag kände mig som 7år istället för 16. kände mig verkligen osmartare än jag någonsin gjort! jag menar om man måste fråga läraren hur resde stavas och om det heter Pelle gråte, då är det det faktiskt rätt illa tycker jag..

men nog om det, jag skyller på för lite sömn helt enkelt!
nu ska jag jag göra nåt åt mitt hår som strejkar som aldrig förr!
önska mig lycka till för det lär jag behöva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0