man måste våga ta lite risker i livet!

har legat och varit rätt död i allmänhet med ange dom senaste timmarna. men nu är jag uppe på benen, eller ja, jag har bytt position. men snart så är det dags att ta tag i dagen innan den är helt förlorad.

var iallafall med ange igår och, trots allting var det en kul kväll! vissa stunder roligare än andra och vissa händelser mer minnesvärda än andra. men jag har nog skaffat mig vissa minnen som kommer fastna livet ut!




vart inte många bilder tagna igår tyvärr, hade egentligen laddat för att bomba sönder denna rackarns blogg med bilder,  men icket. får se om jag lyckas bätttre ikväll. nu ska jag nog häva mig in i duschen, ska bara kolla lite på söta tsatiki en stund till, hur gullig är inte den ungen?

nä, men nu ser jag hur klockan tickar så jag borde börja skynda mig några kilon eftersom att mamma tvingar mig att vika tvätt också..suck, detta glamorösa liv alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0