kommer somna med ett leende

var ju som sagt med ali ikväll, jätte trevligt tycker jag! precis vad jag behövde!
nu sitter jag iallafall och glor på youtube (när jag inte lyssnar på så onaturligt glada låtar som möjligt vill säga) och ja, jag har sett mig själv som fulast i något av det pinsamaste jag gjort, har även kollat på detta och tänkt tillbaka lite på dessa tider...

tänk vad annorlunda mitt liv är nu motför hur det var då, för snart ett och ett halft år sen, sjukt alltså.
får iallafall bara fina minnen när jag ser detta. åh säger jag bara!
nu ska jag sova, vill egentligen äta men eftersom att jag har borstat mina tänder (hehe) så får jag äta imorn istället. för det är ju iprincip det äckligaste som finns att äta efter att man har borstat tänderna, ursh och fy alltså!

Kommentarer
Postat av: josse

yes it was ;)

2010-10-21 @ 17:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0