johan forsberg 14 okt 2010 18.52

dyngkåt men hur helig som helst,
vem skriver en sån bok?:$


av någon okänd anledning fan jag mig själv, sekunden efter att jag läst smset dubbelvikt och högt skrattandes för mig själv och ja, jag fortsatte skratta ett bra tag till och när jag äntligen slutat och skulle svara och därmed klickade upp smset igen, händer samma sak igen, och gången efter, nu kan jag behärska mig, men ja, av någon konstig anledning var det fett roande och ja, det kan behövas i mitt annars för stunden makalöst tråkiga liv..


nåt att läsa kanske??

nu ska jag iallafall fixa nya msn till mig själv, brukar alltid bli knas när jag kommer i kontakt med såndant, men ett försök eller två kan det vara värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0