jag dansar aldrig nykter någonstanns aldrig inte ens chans

goodmorning starshines the earth says hello!
nämen nu är jag och alex vakna och har just glott igenom alla 106 bilder som togs igår! rekord! dock är det inte min förtjänst, all creds till sofie som var bossen över min kamera eftersom att jag i princip aldrig kommer ihåg att ta kort, kan hända nån gång och jag jobbar på det men det är verkligen inget som faller sig naturligt. så då är det ju smart att ge den till en som kommer ihåg, i detta fall sofie!


smakprov på sofies (och ja, iof några andra också menmen) mäster foton kommer snart, men nu ska jag krya på mig och ja, börja leva helt enkelt. hur jag ska göra det är än så länge oklart. men tills vidare godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0