i need it, you need it, i-i-i need it

fick idag veta att två klasskompisar gjort en liten låt till en mening jag sagt i klassrummet. jag hade alltså sagt "i need it" och då så hade dom tyst börjat sjunga "i need it, you need it, i-i-i need it. you need it, i need it, you-you-you need it" haha där ser man, kul!

nu ligger jag iallafall och önskar att min hy vore fin, att mitt hår ville sammarbeta med mig och att mina satans ögonbryn ville ha en snygg form! men att bara ligga här och önska kommer jag ingen vart på, ska dränka mig i duschen ett tag och hoppas att det ska göra alla min kroppsdelar nöjda och glada så det räcker och blir över!
sen är det ett till problem...
VAD FAN SKA JAG VA UTKLÄDD TILL IMORN!!!!!!!!!
och det är liksom imorn så jag har ju inte hundra år på mig heller, jag kommer drömma mardrömmar om halloween utklädnader om jag inte löser detta!! ursh!
annars känns halloween roligare än roligast!! redy set go alltså!

Kommentarer
Postat av: anna

SV: taack:D

2010-10-28 @ 21:15:46
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0