höjden av snygghet!!

idag har jag mött kanske det snyggaste i världs historien!! - mig själv!

iklädd ett par fett eleganta stövlar och en helt fläckfri team sportia tröja och ovan på detta inget mindre än en fotbollsjacka med märket morön på!
kan det bli bättre?
jo faktiskt så kan det ju det!
till detta bar jag så lite smink en människa kan och min hår fick inte så mycket som en uns hårspray sprayat på sig.
ja ni hör ju själva, ursnyggt helt enkelt!

man är ju faktiskt inte riktigt klok om man visar sig så snygg!! man riskerar ju att bli dödad av sin skönhet...men så långt tänkte ju inte jag utan visst visade jag mig, dock bestod mina beundrare till mesta dels av kossor och andra bondgårdsdjur så jag klarade mig genom dagen med livet i behåll

men nog om detta. nu ska jag beundra mig själv lite till sen ska jag hals över huvud kasta mig in i första bästa dusch! behövligt kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0