hästmänniskor

har nu hunnit med att lyssna på min kusins ljuva stämma och simons grymma pianospelande på efyran!
sen hann jag och oscar knappt gå ut genom dörren förrän vi krockade med agnes och fanny och vi fyra slog följe till albin där jag har varit tills..ja typ nu. eller ja, kvart  över tio.

nu tävlar jag och agnes om vem som är mer häst än den andra på msn, trés intressant!
njuter även av att se james skälla på erica i kungarna av tylösand, WAY TO GO, ME LIKE!!!!!!
men nu ska jag fortsätta leka häst, ihhhiii!!


p.s jag vann hästtävlingen! i rock! höhöhöh (observera skämtet, , tragiskt att jag tyckte det var kul, menmen lite skratt har aldrig skadat någon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0