gooooood natttt!!!

har verkligen ingenting att skriva känner jag. eller det kanske jag egentligen har, eller inte. nej jag vet inte. svamlar i nattmössan. är nämligen så trött att jag nära på tippar baklänges, men nej sånt tror vi inte på och som den duktiga flicka jag är ska jag faktiskt ta och borsta tänderna, ett måste för mig, vill ju inte att mina tänder ska ruttna bort just när mitt liv har börjat, det vore ju lite missflyt tyck ja!


såg bitar av denna film ikväll kan jag berätta för alla som undrar. och när jag ändå håller på kan jag yttra mig om att jag just insåg att han i svarta byxor står i en tårta!! inte illa pinkat alltså! det har jag aldrig sett förr, men ja, man lär sig nåt nytt varje dag, kan nog stämma bra tror jag. lär mig oerhört mycket nu för tiden känns det som.

men sängen var det som sagt, eller ja, tandborsten om vi ska vara petiga. men oavsett vilket så, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0