godmorgon!

vaken, CHECK!

gårkvällen vart långt ifrån som den var planerad, men det var kul till slut iallafall. åkte mer bil än jag gjort på...fett länge! men det är så jäkla kul så inte mig emot. men så ja, det var typ det jag gjorde. haha, åkte bil med ange, oskar, edward och senare även elias. jag tvivlar på att det låter så jätte kul, men äh, jag tyck då det var kul, sen får det låta hur det vill!

togs inga bilder igår, glömde helt bort kameran..menmen, sånt som händer.

nu ska jag för allas trevnad klä på mig sen ska jag vara snäll med farmor och farfar och ännu lite senare ska jag nog ta mig en sväng in till stan och fika med sofie, fanny och alexandra tror jag. får se hur det blir med den saken. hoppas det blir så, kändes fett mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0