första inlägget!!!

en månad efter att jag lämnade catkidz bloggen för gott är ju nu tillbaka med en ny blogg!
har kämpat i alltför lång tid faktiskt med att få allt att se någolunda bra ut, men jag är långt ifrån den
vassaste kniven i lådan när det gäller design, blogg, koder och allt därtill men på något magiskt vis har jag lyckats knåpa ihop detta, yey!

det är dock långt i från felfritt.. men det tar jag itu med nån annan gång för just nu orkar jag rakt inte det.
men ja, nu bloggar jag alltså igen, har inte bestämt än om det känns bra eller dåligt. lär väl se med tiden.

jag heter iallafall rebecka wallgren och ja, det här är min blogg! välkommen!

fint, nu skrämde jag bort alla möjliga läsare...det börjar bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0