farmor, hon skulle ju passa som stork.. -pappa

har inte så mycket att säga, tänkte bara skriva så att ni söta människor som läser min blogg ska ha nåt att läsa, snällt va?
jag är så snäll nuför tiden, väntade med alexandra till fyra på stan idag för att hon skulle träffa markus och på grund av det var jag tvungen att springa fran stan till biblo för att hinna med bussen, men vid max hann bussen om mig så ja hann med andra ord inte...fick alltså en massa onödig motion, typiskt alltså, typiskt.
haha näe men det var det klart värt! är så kul att prata med alexandra så det gör inte så mycket, inget att kroka rygg över så att säga.

nu är jag hemma och ska egentligen på teater..men kände att jag inte orkade skynda dit och nu har det lix redan börjat så tror jag missar det, men äh, det kan jag göra, det är ju för min skull jag går så. få se vad jag hittar på för trevligt istället.

blir nog att dansa som ett jävla cp till gimmie gimmie gimmie som just nu förgyller min tillvaro. hahah.


Kommentarer
Postat av: anna

SV: HAHA, vi är bloggsoulmates:O

2010-10-14 @ 18:16:52
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0